Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Anthem - problematyczny start dema VIP
Wczoraj ruszyło tzw. demo VIP gry Anthem, czyli strzelanki MMO studia BioWare, przeznaczone tylko dla subskrybentów usługi EA Access lub Origin Access oraz osób z pre-orderami. Miało ono podkręcić atmosferę przed premierą, ale jego pierwszych kilkanaście godzin okazało się katastrofą za sprawą masy problemów technicznych.

Gracze mieli problemy z zalogowaniem się i połączeniem się z serwerami. Część osób napotkała nawet komunikat, że demo wcale jeszcze nie wystartowało. Problemy pojawiały się również u osób, którym udało się przejść do rozgrywki. Wielu graczy nie mogło rozpocząć pierwszej misji, gdyż jej ładowanie zapętlało się bez końca, a do tego w dziwny sposób potrafiło bardzo mocno obciążyć procesor podczas tego loadingu, podnosząc jego temperaturę do 70 stopni Celsjusza.

Wszystkie te kłopoty wynikały z przeciążenia serwerów. W pewnym momencie sytuacja zrobiła się tak zła, że zaczęło to wpływać na inne gry Electronic Arts i problemy mieli bawiący się w Battlefielda V, Star Wars: Battlefront II oraz serię FIFA.

Obecnie sytuacja uległa poprawie, głównie dzięki temu, że wydawca uruchomił dodatkowe serwery. Od kilku godzin użytkownicy pecetów i PlayStation 4 mogą już w miarę spokojnie grać, a od ok. godziny podobnie jest w przypadku Xboksa One. Pozostaje mieć nadzieję, że problemy te nie powtórzą się 1 lutego. Wtedy to bowiem wystartuje wersja demonstracyjna dla wszystkich zainteresowanych. Najpewniej liczba chętnych do przetestowania gry będzie znacznie większa niż obecnie, więc Electronic Arts musi się odpowiednio na to przygotować.

Naprawienie problemów z serwerami pozwoliło serwisowi PCGamer przeprowadzić kilka prostych testów wydajności. Na komputerze z procesorem Intel Core i7-8700, kartą Nvidia GeForce RTX 2080 i 16 GB RAM-u gra uzyskiwała 45-51 klatek na sekundę w ustawieniach Ultra i rozdzielczości 1440p. Aby otrzymać 60 FPS-ów i więcej konieczne było obniżenie jakości grafiki na Wysoką.

Najsłabszy z pecetów redakcji PCGamera, posiadający procesor Intel Core i5-6600K, kartę GeForce GTX 980 oraz 8 GB RAM-u, uzyskiwał przyzwoite 45-55 klatek na sekundę w ustawieniach Wysokich i rozdzielczości 1080p.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2019-01-26 10:21:23
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow